Garanti og Reklamasjon
Dersom et produkt du har kjøpt hos oss har en feil eller mangel som har oppstått utenfor normal bruk følges normal garantiprosedyre. Garantisaker behandles hos DJI regionalt ved servicesenteret deres i Nederland. Se vår egen guide, dersom du er usikker på fremgangsmåte: Hvordan opprette sak på DJI.com?
Lokal Reparasjon
Registrer lokal reparasjon for eldre DJI droner gjennom vår serviceportal. Opprett en sak og få en enkel, ryddig og rask oversikt over din saksbehandling.
Hvis du finner ikke din drone eller hvis det gjelder en annen DJI produkt på vårt serviceportal kan du registrere din sak på dji.com/support. Her kan du se hvordan du kan gjøre dette : Hvordan opprette sak på DJI.com?
DJI Produktstøtte
Dersom du har behov for ytterligere støtte rundt ditt produkt kan du gå gjennom listene for ofte stilte spørsmål for å se om problemet ditt er i listen.
DJI Care Refresh
For å sette i gang med registreringen av en DJI Care Refresh-sak fortsetter du via knappen nedenfor.