• Servicesenter

DJI Repair Center

Registrer service:

Vi har lansert appen "DJI ARS Oslo" som er tilgjengelig på Google Play og App Store. Last ned appen og registrer en service-sak på din telefon.

        

Vi har etablert et servicesenter i Oslo der vi utfører service og reparasjoner på droner fra DJI. Vi benytter oss av originale deler fra DJI og har et stort fokus på kvalitet, effektivitet og konkurransedyktige priser. Vi har et mål om å fortest mulig ha dronen din tilbake i luften. Vi tilbyr også utleieprodukter mens du har dronen på service hos oss. Vår servicetekniker har gjennomført et femdagers kurs hos DJIs offisielle reparasjonssenter og er klar for å få din drone i orden så fort som mulig.

 

Normal prosedyre

1. Opprett en sak

Kunden oppretter en sak ved å laste ned appen vår. Ved mottakelse av sak vil kunden motta et saksnummer. F.eks: TKT0001

1.1 Opprett profil.

1.2 Velg "Registrer ny service.

1.2 Velg riktig drone.

1.3 Fyll inn Service Tag. Dette er en kort beskrivelse av problemet.

1.4 Fyll inn beskrivelse. Her gir du gjerne en mer utfyllende rapport om hva som forårsaket problemet, og hvilke feilmeldinger du får.

1.5 Last opp bilder. Ta bilder av eventuelle skader og serienummer. Er det ikke fysiske skader på dronen laster du kun opp et bilde av serienummer.

1.6 Service er nå registrert. Du vil bli kontaktet av en av våre teknikere som vil hjelpe deg videre.

2.  Mottakelse

Kunden overleverer produktet til vårt servicesenter i Oslo. Produktet må enten leveres i butikk eller sendes med posten*. Produktet som sendes inn skal tydelig merkes med saksnummer. 

3. Estimering av pris

Vår servicetekniker vil undersøke det innsendte produktet. Teknikeren vil henvende seg til kunden med en estimert pris av reparasjonen. I noen tilfeller kreves ytterligere informasjon fra kunden for å gi et riktig prisestimat.

4. Kunden vurderer pristilbud

Kunden vurderer tilsendt pristilbud. Med en gang pristilbudet godkjennes av kunden, vil kunden motta et estimat på når produktet er ferdig. Normal behandlingstid er 1-2 dager når nødvendige deler er på lager. Merk at ved stor pågang kan dette variere. Dersom kunden ikke ønsker å gjennomføre reparasjonen vil et undersøkelsesgebyr på 499,- forekomme.

5. Reparasjon utføres

Etter godkjenning av pristilbud setter vår tekniker i gang med å reparere produktet. Behandlingstid avhenger av pågang og hvor komplisert reparasjonen er.

6. Levering tilbake til kunde

Etter at reparasjonen er gjennomført blir kunden varslet. Det avtales med kunden hvordan produktet skal leveres tilbake. Produktet må hentes i butikk eller leveres ved post*

 

Produkt sendes til følgende adresse:

Authorized.no AS

Øvre Slottsgate 4

0157 Oslo

 

*Kunde dekker frakt til og fra servicesenter.

NB: Benytt deg av vår serviceapp for registrering av service. Innsendinger av spørrekjema nedenfor blir ikke besvart.
* = nødvendig informasjon
captcha