• Ticket

Viktig oppdatering rundt registrering av lokale reparasjoner hos oss ved DJI Oslo. 

Grunnet ferieavvikling i fellesferien har vi dessverre ikke kapasitet til å motta ytterligere service-saker for øyeblikket. Det vil være mulig å åpne nye saker igjen via www.djioslo.no/ticket i uke 30.

I mellomtiden anbefaler vi å føre reparasjonen gjennom DJI Global. Hos DJI Global registerer du saken via lenken under, mottar sendings-slipp fra UPS etter registrering og sender enheten av gårde (Enheten kommer tilbake til adressen som er oppgitt under registrering). DJI Global har også mulighet til å reparere andre enheter enn droner dersom dette skulle være nødvendig. 

Du setter i gang med en reparasjon hos DJI Global her: https://repair.dji.com/repair/index

Dersom det er dekning for det kan du også bestille opphenting rett fra hjemmet ditt hos UPS her: https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=no_NO
Kostnadene for lokal opphenting er allerede betalt for via slippen du mottar av DJI Global.