Viktig oppdatering rundt registrering av lokale reparasjoner hos oss ved DJI Oslo.
Vi står for øyeblikket uten tekniker, da vår nåværende tekniker forlater oss, og vi er i ansettelsesprosess. Derfor tar vi ikke imot nye servicer/reparasjoner inntil videre. Påbegynte servicer vil bli fullført eller avsluttet innen 31. oktober.
I mellomtiden anbefaler vi å føre reparasjonen gjennom DJI Global. Hos DJI Global registerer du saken via lenken under, mottar sendings-slipp fra UPS etter registrering og sender enheten av gårde (Enheten kommer tilbake til adressen som er oppgitt under registrering). DJI Global har også mulighet til å reparere andre enheter enn droner dersom dette skulle være nødvendig.
Du setter i gang med en reparasjon hos DJI Global her: https://repair.dji.com/repair/index
Dersom det er dekning for det kan du også bestille opphenting rett fra hjemmet ditt hos UPS her: https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=no_NO
Kostnadene for lokal opphenting er allerede betalt for via slippen du mottar av DJI Global.