• Ticket

Vilkår og betingelser

Generell informasjon rundt levering

Når du oppretter en sak hos DJI Oslo vil vi svare deg gjennom vår serviceportal UVDesk med en prisvurdering basert på den informasjonen du har opplyst. Dersom vi trenger ytterligere informasjon vil vi opplyse om dette.

Etter å ha blitt opplyst med en prisvurdering er du velkommen til å komme innom med dronen til oss slik at vi kan få satt i gang med reparasjonen. Vi trenger kun dronen. Gimbal-beskyttelsen kan du la være på slik at den kan bli trygt oppbevart, men batterier, propeller, SD-kort og bager tar vi ikke i mot.

Dersom du bor utenfor Oslo og trenger å sende produktet ned til oss gir du oss beskjed slik at vi kan opprette en fraktslipp til deg. Uten denne slippen vil produktet havne på Vika Postkontor. Vi har ikke muligheten til å dra innom postkontoret for å hente servicedroner, og din servicesak vil da bli forsinket inntil du mottar enheten tilbake og bruker fraktslippen vi har opprettet.


Direkte frakt til butikken ligger på 259kr, når enheten sendes tilbake belastes vanlig fraktgebyr på 89kr

Priser

Ved innlevering av service godtar du en minstepris på 499kr, uavhengig om du velger å gå videre med servicen eller ikke. Denne prisen er startprisen for brukt arbeidstid, og legger grunnlaget for den totale kostnaden for brukt arbeidstid.

Når vi estimerer kostnaden vil vi ta utgangspunkt i informasjonen du har opplyst oss med, evt. ved hjelp av bildereferanser. Vi tar så og beregner arbeidstiden servicen vil ta. Pris for brukt arbeidstid belastes etter hver påbegynte halvtime. Dersom servicen tar under en halvtime vil arbeidstid belastes med minstepris som opplyst ovenfor.

Eksempel (Mavic 2 Pro med brukket forarm): (Arbeidstid x 1t 899kr, Venstre Forarm 499kr) totalt: 1398kr

Garantiordning

Vi opererer med en garanti på 6 måneder etter gjennomført service. Dersom du opplever at noe ikke er i orden etter å ha mottatt dronen tilbake er det viktig at det gis beskjed innenfor garantitiden. Om det ikke gis noen tilbakemelding på feil innen de seks månedene vil du bli belastet fulle reparasjonskostnader ved en evt. ny reparasjon.

Denne ordningen gjelder kun for droner som ikke har vært i kontakt med vann eller noen annen form for væske. Dersom vannskade blir funnet vil reparasjonen avsluttes umiddelbart. Grunnet vanskeligheter med å garantere at alle de elektroniske komponentene fungerer slik de skal repareres ikke vannskader.