Obs! Serviceportalen er ikke til å registrere DJI Care Refresh! Care Refresh benyttes via: DJI Care
Vilkår og betingelser
Generell informasjon rundt levering
Når du oppretter en sak hos DJI Oslo vil vi svare deg gjennom vår serviceportal UVDesk med en prisvurdering basert på den informasjonen du har opplyst. Dersom vi trenger ytterligere informasjon vil vi opplyse om dette.
Etter å ha blitt opplyst med en prisvurdering er du velkommen til å komme innom med dronen til oss slik at vi kan få satt i gang med reparasjonen. Vi trenger kun dronen. Gimbal-beskyttelsen kan du la være på slik at den kan bli trygt oppbevart, men batterier, propeller, SD-kort og bager tar vi ikke i mot.
Vi tar kun inn servicer på de modellene du finner i nedtrekksmenyen til venstre. For andre DJI-droner kan vi stå for frakt og håndtering til DJIs europeiske servicesenter i Nederland.
Dersom du bor utenfor Oslo og trenger å sende produktet ned til oss, kjøpes en fraktslipp via knappen under.
Direkte frakt til og fra butikken ligger på 299kr
N.B Vi har ikke muligheten til å dra innom postkontoret for å hente servicedroner som er sendt med normal pakkepost, og din servicesak vil da bli forsinket inntil du mottar enheten tilbake og sender med korrekt slipp.
Priser
Ved innlevering av service godtar du en minstepris på 699kr, uavhengig om du velger å gå videre med servicen eller ikke. Denne prisen er startprisen for brukt arbeidstid, og legger grunnlaget for den totale kostnaden for brukt arbeidstid.
Når vi estimerer kostnaden vil vi ta utgangspunkt i informasjonen du har opplyst oss med, evt. ved hjelp av bildereferanser. Vi tar så og beregner arbeidstiden servicen vil ta. Pris for brukt arbeidstid belastes etter hver påbegynte halvtime. Dersom servicen tar under en halvtime vil arbeidstid belastes med minstepris som opplyst ovenfor.
Eksempel (Mavic 2 Pro med brukket forarm): (Arbeidstid x 1t 1199kr, Venstre Forarm 499kr) totalt: 1698kr
Garantiordning
Vi opererer med en garanti på 6 måneder etter gjennomført service. Dersom du opplever at noe ikke er i orden etter å ha mottatt dronen tilbake er det viktig at det gis beskjed innenfor garantitiden. Om det ikke gis noen tilbakemelding på feil innen de seks månedene vil du bli belastet fulle reparasjonskostnader ved en evt. ny reparasjon.
Denne ordningen gjelder kun for droner som ikke har vært i kontakt med vann eller noen annen form for væske. Dersom vannskade blir funnet vil reparasjonen avsluttes umiddelbart. Grunnet vanskeligheter med å garantere at alle de elektroniske komponentene fungerer slik de skal repareres ikke vannskader.