Ordresporing
Du kan sjekke status for din ordre når som helst i "Mine ordrer" i "Min konto". Hvis du ikke er registrert hos oss kan du få direkte adgang i delen Ordre. I dette tilfellet må du angi din e-postadresse og ditt ordrenummer.
Videre vil vi sende deg en e-post når din ordre forlater lageret vårt.
Fraktalternativer
Klimanøytral servicepakke: Frakt med sporing. Sporingsnummer sendes sammen med ordrebekreftelse. Pakken sendes med Posten/Bring og er forsikret.
På Døren: Pakken ankommer direkte hjem. Frakt med sporing. Sporingsnummer sendes sammen med ordrebekreftelse. Pakken sendes med Posten/Bring og er forsikret.
Merk at for pakker til Svalbard vil det påfølge ekstra kostnader. Om du ønsker å bestille til Svalbard, vennligst kontakt oss direkte på post@djioslo.no
Har du ikke mottatt din ordre?
Hvis kjøpet ditt ikke har ankommet på leveringsdatoen må du sjekke e-posten din ettersom du sannsynligvis har mottatt en e-post med informasjon om at ordren din har forlatt vårt lager.
Leveringstid
Posten/Bring henter daglig. Normal leveringstid er 1-4 dager avhengig av destinasjon. Dette forutsetter at varen(e) er på lager ved bestilling. Merk at under salgsperioder, kampanjer og ved forhåndsbestillinger kan leveringstider bli lengre.